PERU, AMERICA MERIDIONALA.
La circa 400 km spre sud de capitala Lima se gaseste unul
dintre locurile cele mai aride de pe
Pamant – un desert care in trecut a ospitat o civilizatie antica numita Nazca care s-a dezvoltat si a prosperat intre secolele 15 i.H si anii 500 d.H. Nazca este un
popor profund religios si spiritual care construieste propriul lor centru
ceremonial in orasul templului Cahuachi - nume care inseamna "loc in care traiesc vazatorii".
- Cahuachi, sutuat la circa 30 km la sud-est de orasul actual Nazca este cel mai mare centru ceremonial din lume,
explica G.Orefici, directorul muzeului Antonini din Nazca, prin urmare, in acel
loc gasim temple si piramide de dimensiuni impunatoare. Spiritualitatea era cel
mai important lucru in Cahuachi. Poporul nazca folosea spatiile sfinte pentru a comunica cu divinitatile.
Nazca era un popor de
agricultori si de aceea Cahuachi a fost construit intr-o perioada in care se gaseau in abundenta produse alimentare de care aveau nevoie si alte
resurse naturale pentru a putea concepe un sistem religios foarte dezvoltat.
Acest
popor si intreaga sa cultura dispar in mod misterios circa 1200 de ani in urma
dar nu inainte de a inregistra o serie de hieroglife enorme si desene pe
terenul in apropierea desertului.
Semnele nazca au fost elemente foarte importante al cultului
religios si al ceremoniilor acestora. Umblau de-a lungul acestor linii, aruncand cioburi din ceramica si oferind elemente importante ale culturii sale divinitatilor.
Hieroglifele gigantice sunt compuse din duzine de spirale, triunghiuri si trapeze in afara liniilor drepte kilometrice si a celor in froma de zig-zag.
Toata aceasta zona plata care ocupa suprafete enorme este acoperita de pietre compuse din oxid de fier atat rosii cat si
negre, acesta este motivul pentru care are o culoare maro-rosietica.
Chiar sub stratul supeficial se gaseste altul, de lut, de culoare alba. E
suficient sa exerciti o usoara presiune aspura terenului si diferenta intre straturi produce o linie nazca.
Desene pe suprafete intinse ce masoara sute de metri, reprezentand un colibri, un
paianjen, o orca si o fiinta umana cu ochi de bufnita...
Era absolut indispensabila survolarea zonei de la o anumita inaltime pentru ai putea ghida pe acei care realizau la
sol acele figuri complicate precum paianjenul si pasarea colibri.
Conservate timp de secole datorita lipsei de ploi si vant, desenele se vad doar de la inaltime si au fost descoperite pentru prima data de mai multi aviatori
in anii 30 e.n.
De ce poporul nazca a creat desene care pot fi vazute doar de la inaltimi mari?
- - Ca sa poata fi
vazute din cer, ne spune Jorge Luis Delgado Mamani, autorul lucrarii “ Andrean Awakening” .
Multi dintre stramosii nostri vorbesc despre poporul stelelor. Cui altfel ar fi trebuit sa fie adresate toate acele locuri sfinte..? Poporului stelelor...
La Nazca si in multe alte zone din Peru exista legende
despre poporul stelelor si a Zeilor care cobor pe pamant. Asa zisul "popor
al stelelor" la care se refera cultura nazca poate sa fie intr-adevar format din
creaturi extraterestre precum cred teoreticienii astronautilor antici (vezi articolul precedent) ?
- Initial au fost doar niste linii care au fost trasate de un
robot sau de o nava spaziala extrateresta in cautarea materialelor naturale
pentru obtinerea energiei, sustine Erich Von Daniken, autorul cartii "Amintiri despre viitor". Dupa ceva timp, populatia locala ar fi vazut aceste linii pe teren
si ar fi crezut ca au fost lasate de niste creaturi divine – de catre
Zeii veniti din cer. Respectiv, ar fi trebuit sa-si puna intrebarea: ce s-ar putea face pentru
ai ademeni, ai face sa se intoarca?
Dupa teoria teoreticienilor extraterestrilor antici, initial, liniile nazca au fost realizate, imitand urmele lasate pe teren de catre primii
vizitatori din spatiu. Generatiile
succesive au adaugat linii mai elaborate, apoi alte figuri si forme intr-o
incercare de a arata Zeilor calea de intoarcere. Dar acestia nu s-au mai intors… Acest fapt a facut ca populatia sa aiba dubii in privinta divinitatii Zeilor. S-a creat in special o problema psihologica pe
care o aveau cu Zeii lor, relatia subreda cu acestia a cauzat abandonarea templelor si colapsul culturii nazca.
S-ar putea sa mai existe alte probe si mai uimitoare de contact intre
extraterestri si popoarele antice nazca in afara acelor linii pe teren?
- Unele dintre craniile pe care le descoperim pe
teritoriul Nazca sunt exagerat de alungite si par sa fie extraterestri asa cum
ni-i imaginam noi. Craniile sub forma de con erau se pare obtinute prin bandajarea capetelor copiilor inca de cand erau mici- metoda ce parea foarte stranie si pentru care nu s-a gasit inca explicatii.
- In multe dintre legendele acestor popoare se
spune ca zeii au cranii alungite foarte asemanatoare cu craniul celui mai discutat
faraon al Egiptului – regele Tutankhamon si a surorii lui Meritatom, continua E. Von Daniken.
- Cred ca cele mai mari cranii alungite reprezinta
fiiinte umane hibride, datand din milioane de ani in urma, care au locuit pe
Pamant in mod pacific si care s-ar putea sa fi fost stramosii poporului Inca. Acesta ar putea sa
fie motivul din care poporul Inca, care naste aparent in mod subit, se
transforma in scurt timp intr-o civilizatie
foarte avansata. Sa-r putea ca acestia sa
se traga dintr-o fiinta ale stelelor.
Oamenii incercau oare sa imite acele fiinte stranii pe care le-au
vazut deja? Ii imitau pe zeii ce veneau din cosmos?
E posibil ca poporul antic nazca sa fi
modificat propriul corp si propriile pamanturi pentru a comunica sau a reda
acel ceva la care au fost martori stramosii lor, ceva ce apartine unei alte
lumi?
Putem gasi dovezi suplimentare
in locul cel mai indepartat al planetei Terra, la sudul oceanului
Pacific.
OCEANUL PACIFIC DE SUD
La 3700 km, in partea de vest al Americii de Sud, in
unul dintre locurile cele mai izolate a Pamantului, gasim figuri de piatra
gigantice cu spatele intors spre mare.
Numite MOAI de catre locuitorii nativi ai insulei, sunt santinelele
silentioase ale INSULEI PASTELUI (despre care s-a mai vorbit in paginile blogului ).
- Figurile MOAI sunt imprastiate pe intreg
teritoriul insulei si cea mai mare parte dintre acestea e asezata pe o
platforma din piatra, explica arheologul de la Richard Blaine College, Chris Stevenson. Un Moai este o sculptura de piatra a unui
stramos decedat care, candva odata, a fost unul dintre indivizii ce guvernau sau indrumau
societatea. Erau conducatori care, imediat dupa moartea lor, erau imortalizati
in piatra.
Intre secolele XII si XVIII au fost
realizate circa 900 de statui MOAI. Sculptati cu ajutorul uneltelor din piatra in
roca vulcanica, cea mai mare ajunge o inaltime
de 10 mt si o greutate de 76 de tone.
Probabil in trecut aveau un aspect si mai exceptional - s-ar putea sa fi fost colorate si sa aiba
ochi de coral alb cu pupile de obsidian.
Este un mod foarte efectiv pentru a spune persoanelor ( nu verbal ci
simbolic) ca "cineva este cu ochii pe tine" si ca ai face bine sa te comporti asa
cum se cuvine.
Poporul care a creat statuile Moai se nemeste Rapa Nui.
Istoricii traditionali cred ca stramosii lor polinezieni au ajuns pe insula la
bordul unei canoe intre anii 700 si 1100 d.H. si provin din cealalta parte a
oceanului. Dar, dupa cateva secole, pentru motive inca incerte, ceea ce era
odata o insula paradiziaca se transforma intr-un desert bantuit de foamete,
violenta si , dupa parerea unora, de canibalism. In momentul cand pe insula
ajung primii europeni, in 1072 d.H.,
cultura Rapa Nui e pe cale de disparitie. Este foarte dificil sa ne imaginam cat de primitiv ar fi fost poporul care a dat viata statuilor MOAI.
- Cum au reusit sa le sculpteze? De unde
veneau? Cum le-au deplasat? – se intreaba George Noory, conducator radiofonic
Coast to Coast AM. Nimeni nu a dat pana in present un raspuns plauzibil la aceste intrebari.
Oamenii de stiinta si cercetatori din intreaga lume incearca in continuare dar fara succes sa
repete actiunile prin care ar putea muta din loc o statuie de acele dimensiuni.
Orice metoda ar incerca, este destinata falimentului. (vezi aici ultima si cea mai efectiva metoda pana in prezent de deplasare a statuilor)
Potrivit traditiilor Rapa Nui, transmise pe cale orala, statuile MOAI au fost deplasate intr-un mod
absolut neobisnuit. Toata lumea repeta
acelas lucru – statuile au fost aduse pe platforma lor “mergand” pe jos. Aceasta este unica
explicatie pe care o dau.
Dar ce anume sau cine are puterea de a face ca enorme statui din piatra sa se deplaseze "mergand" spre platforma lor numita AHU.
In anul 1919, arheologa engleza Cathrin Rutege care a locuit pe insula Pastelui un an,
isi noteaza legendele si testimonianta unei
femei batrane care afirma ca statuile MOAI se miscau datorita unei energii mistice numita MANA care, potrivit traditiei Rapa Nui, vine de la
Zei.
- - MANA era un dar pe care Zeii l-au facut
locuitorilor insulei Pastilor, ne spune G. Tsoukalos. Era intr-adevar un tip de
forta magica? Bineinteles ca nu. Era o forma de tehnologie necunoscuta, un tip
de dispozitiv, un instrument extraterestru cu care puteau fi miscate cu
usurinta enormele blocuri de piatra care se aflau pe insula.
Primii locuitori ai insulei ar putea intr-adevar sa ne dezvaluie secretele fortei de gravitatie prin intermediul acelei tehnologii numite MANA? Daca este adevarat, de unde venea acea
putere asupra lumii fizice?
Cercetatorii cred ca indicii ascunse pot fi gasite in
textele misterioase numite RONGORONGO,
scrise pe placi de lemn si descoperite pe insula in secolul XIX.
Aceasta este una dintre tablitele RONGORONGO dintre acele 25 descoperite pe insula. S-au facut multe
tentative de a le descifra iar rezultatele au fost foarte diferite.
- Este inevitabila intrebarea – cum ar fi putut
locuitorii insulei Pastelui sa inventeze un scris propriu fara sa fi avut un
contact cu o alta influenta culturala precum cea a vizitatorilor antici provenienti din cealalta parte a
oceanului sau chiar a vizitatorilor ce provin din spatiul cosmic?- spune D. Childress, autor al lucrarii "Descoperirile stiintifice ale civilizatiilor antice".
Dovezi suplimentare a unui contact cu o lume extraterestra pot fi gasite in numeroasele gravuri stranii facute pe pietre si numite
“petroglife”.
- Acele pe care le vedem in arta rupestra a
insulei sunt figuri de om-pasare numite TANGATA-MANU, sculptate pe pietrele
in relief. In mitologia poporului Rapa Nui omul-pasare
reprezinta MAKE-MAKE – Zeul suprem si Creatorul umanitatii.
Philip Coppens ne explica ca intr-un anumit moment din
trecut, pe insula a ajuns o creatura –
un om-pasare care a venit in zbor dintr-o lume necunoscuta si a trait aici ca un
Zeu adevarat. Acesta a murit sau s-a intors in lumea din care
a venit? S-ar putea ca aceasta intrebare sa fie motivul din care poporul Rapa Nui pastreaza “vie”, prin mituri si ritualuri, legenda despre creatura stranie care a ajuns la ei?
Giganti din piatra care se deplaseaza, petroglife a
fiintelor zburatoare… S-ar putea ca locuitorii antici a insulei Pastelui sa fi
avut o anumita familiaritate cu forta antigravitationala si cu zborul cosmic?
Daca
ar fi fost adevarat, s-ar putea ca aceste abilitati extraordinare pierdute pentru totdeauna in timp sa ne fie dezvaluite din nou de catre vizitatori extraterestri?
Va urma.
imagini: http://i.infoplease.com/images/mperu.gif; http://viciadosemps.wordpress.com; egipt.3xforum.ro; travelmagazine.ro; enational.ro; misteri.atuttonet.it; en.wikipedia.org
Ma bucur ca ai gasit cartea!
RăspundețiȘtergereAm fost motivata si am tinut mult sa fac fata cerintelor :D. Merci.
ȘtergereBravo, surioara! Am citit cu nesat!
RăspundețiȘtergereMa bucur mult ca ti-a placut! Pup tare.
RăspundețiȘtergere