sâmbătă, 30 iunie 2012

Natura pura... si Hercule in mijlocul ei





















Am facut saptamana trecuta o excursie la lacul numit Di Vico care se afla la circa 60-70 km de la Roma care s-a format datorita activitatii vulcanice a celor trei munti ce-l inconjoara - Muntele Fogliano, Muntele Venere si P.Nibbio si se afla pe teritoriul unei rezerve naturale din regiunea Lazio ce masoara 4,109 hectare. 













Potrivit legendei, Hercule a infipt in pamant o bata gigantica, provocand in acest fel bastinasii ca sa-si masoare puterile cu el dar nimeni nu a reusit s-o scoata. Cand Hercule a extras bata din pamant a tisnit un jet enorm de apa care a umplut intreaga campie, dand  viata unui lac cu apa cristalina... 











Fara indoiala se gasesc si in Romania locuri chiar mult mai frumoase decat acesta dar pe mine ma incanta orice colt verde, orice ochi de apa, orice fir de iarba... iata de ce am hotarat sa postez cateva poze facute de mana mea putin experta dar care mi s-au parut destul de reusite.

Pozele imi apartin si pot fi copiate doar cu acordul meu.





2 comentarii: